Plata, Livrare si Garantie

Cum comand produsele

Comenzile online au prioritate si garanteaza preluarea corecta a datelor de facturare si livrare.
Un tutorial despre cum se comanda online este disponibil aici: Cum comand

In ordinea prioritatii de preluare, comenzile se mai pot transmite:
- online
- prin email (la adresa: office at cdnet.ro)
- prin chat
- telefonic

Pentru ca livrarea prin curier sa fie in ziua urmatoare, comenzile trebuiesc transmise pana in ora 14.00.
Pentru comenzile lansate in ziua de vineri, daca doriti ca livrarea la Dvs sa fie sambata, va rugam sa ne precizati acest lucru in campul de observatii al comenzii; altfel livrarea va fi in ziua de luni.

Valoarea minima pentru comanda online este de 49 lei (TVA INCLUS).

Modalitati de plata

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la biroul CD Net Plus.
In cazul livrarii produselor prin curieri, plata se va face in numerar catre catre agentul firmei de curierat la primirea produselor comandate.

Plata electronica prin POS

Plata cu card bancar (debit / credit) se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la biroul CD Net Plus.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforma emisa de CD Net Plus si transmisa prin email, in urma comenzii lansata de catre Dvs.

Ramburs

Plata cu numerar sa face catre agentul firmei de curierat, la livrarea produselor catre Dvs. Taxa de ramburs este de 4.5 lei + TVA.

Plata online cu cardul bancar (plata integrala)

Se poate efectua plata online cu cardul bancar prin platforma MobilPay, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

sigla mobilpay

Dupa confirmarea comenzii, veti fi directionat pe pagina MobilPay unde trebuie sa furnizati datele cardului si sa finalizati tranzactia. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei MobilPay. Noi nu solicitam si nu stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul.

Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru plata online.

Plata online cu cardul in rate egale fara dobanda

Va oferim posibilitatea de a achita produsele achizitionate de pe site in cel mult 4 rate egale fara dobanda, online prin intermediul platformei de plati electronice MobilPay, prin urmatoarele carduri de credit/cumparaturi:

- Cardurile Star de la Banca Transilvania
- CardAvantaj de la Credit Europe Bank
- Bonus Card de la Garanti Bank
- Cardurile de cumparaturi de la Alpha Bank

sigla mobilpay

- Pentru plata in rate cu cardul nu ti se percepe nici un comision.
- Plata in rate cu cardul se face in conditiile de maxima securitate oferite si garantate de platforma 3D secure, prin intermediul procesatorului de plati mobilPay.
- Dupa finalizarea comenzii si introducerea numarului dvs. de card cu rate, veti avea posibilitatea sa selectati numarul de rate dorit (intre 1 si 4).
- Plata in rate este disponibila pentru comenzi in valoare de minim 100 RON.

 

Livrare produse

Dupa finalizarea comenzii prin intermediul magazinului online, veti fi contactat telefonic sau prin email de catre unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare si plata.

Produsele aflate pe stoc se livreaza in 24 ore, in zilele lucratoare, de la confirmarea telefonica a comenzii. Pentru restul produselor livrarea are loc la termenul convenit de comun acord cu clientul.

La livrare, produsele vor fi insotite de accesoriile originale (daca este cazul) de Certificatul de garantie si de Factura fiscala.

Taxele de transport nu sunt incluse in pretul produselor; acestea depind de greutatea coletului si de destinatie.

Modalitati de livrare:
1. Livrare standard. Produsele pot fi ridicate direct de la sediul nostru din Splaiul Unirii nr.10, bloc B5, scara 1, etaj 3, apt. 8, sector 4, Bucuresti (detalii la Contact), doar dupa Procesarea comenzii. Detaliile legate de data si intervalul orar cand pot fi ridicate produsele le primiti prin email sau telefonic.
Nu se percep taxe de livrare in acest caz.

2. Livrare prin curier rapid. Folosind serviciul oferit de firme de curierat rapid (Urgent Curier / Fan Courier) produsele ajung la sediul Dvs. intr-un termen mediu de 24 de ore (in zilele lucratoare). In cazul platii prin ordin de plata acest termen se calculeaza dupa confirmarea platii produselor.


Pentru colete livrate in Bucuresti, tariful informativ (depinde de firma de curierat) este:

  • 8,5 lei (10,20 lei, TVA inclus) pentru primul kg / destinatie
  • 0,85 lei (1,02 lei, TVA inclus) pentru fiecare kg suplimentar

Pentru colete livrate aria de acoperire a curierului (in alte localitati decat Bucuresti), tariful este de la:

  • 10,50 lei (12,60 lei, TVA inclus) pentru primul kg / destinatie
  • 0,85 lei (1,02 lei, TVA inclus) pentru fiecare kg suplimentar

Daca livrarea se efectueaza in afara ariei de acoperire a firmei de curierat, se aplica un cost suplimentar de 0,80 lei (0.96 lei, TVA inclus) pentru fiecare km efectuat intr-un sens. 

Lista completa a localitatilor pentru care nu se percep kilometrii suplimentari poate fi consultata aici: Fan Courier sau Urgent Curier.

Daca livrarea se face cu plata ramburs se adauga taxa de ramburs in valoare de 4,5 lei (5,4 lei, TVA inclus) / comanda; acest tarif nu se aplica in cazul in care plata este efectuata in avans pe baza facturii proforma.

  

Service si garantie

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie cumparatorul va notifica vanzatorul, prin email, la adresa comanda@cdnet.ro, cu subiectul: Defect produs in perioada de garantie.
Solicitarea trebuie sa contina:
- date cumparator: nume si prenume, telefon, adresa de e-mail folosita la comana;
- numar factura si data emiterii facturii pentru produsul achizitionat;
- o descriere a defectului

In maxim 24 ore vanzatorul va comunica prin email, adresa la care se va transmite produsul defect.
Produsul insotit de Certificatul de Garantie (in original) si de accesorii va fi transmis la adresa indicata, in ambalajul original, pe cheltuiala cumparatorului.
Pierderea Certificatului de garantie atrage dupa sine pierderea garantiei.

Cheltuielile privind transportul echipamentelor in garantie, la si de la sediul vanzatorului, vor fi suportate de cumparator.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.